Sprawdź ofertę
Jak mogę Ci pomóc?
Kredyty frankowe
Zawarłeś umowę waloryzowaną walutą CHF, EUR, USD lub inną? Pozwól mi działać! Przygotuję dla Ciebie profesjonalny pozew z wnioskiem o zawieszenie płatności rat kapitałowo-odsetkowych, dzięki czemu „złapiesz oddech finansowy” i uwolnisz się od bezprawnego obciążenia.
Kredyty złotowe
Pomogę zmniejszyć wysokość zadłużenia, miesięcznej raty lub unieważnić umowę zawartą z bankiem.
Kradzież pieniędzy z konta
Oferuję pomoc prawną w przypadku nieautoryzowanej transakcji i utraty pieniędzy zgromadzonych na rachunku bankowym.
Oszustwa internetowe
Skompletuję informacje i przygotuję dokumentację na temat popełnionego oszustwa, pozwalającą na wszczęcie postępowania przygotowawczego i ustalenie sprawców.
Kredyty frankowe
Kredyty potocznie nazywane frankowymi zawierają szereg niedozwolonych postanowień umownych, rażąco naruszających interesy kredytobiorcy.
Wpadłeś w pułapkę finansową związaną z kredytem waloryzowanym kursem franka szwajcarskiego?
Pomogę Ci uwolnić się od toksycznego zadłużenia.
Rzetelnie przeanalizuję zapisy Twojej umowy z bankiem i sprecyzuję przysługujące Ci roszczenia.
Dzięki szerokiej wiedzy i bogatemu doświadczeniu gwarantuję Ci profesjonalną obsługę na etapie postępowania przedsądowego, sądowego i egzekucyjnego.
Kredyty z oprocentowaniem WIBOR
Okazuje się, że nie tylko kredyty frankowe, ale też umowy kredytów i umowy pożyczek w polskich złotych mogą zawierać niedozwolone postanowienia umowne.
Efektem odpowiednio przeprowadzonego postępowania może być odwiborowienie umowy, czyli usunięcie z umowy wskaźnika WIBOR, uzyskanie sankcji kredytu darmowego lub unieważnienie umowy kredytu bądź pożyczki.
Sankcja Kredytu Darmowego (SKD)
Z SKD można skorzystać, jeśli kredytodawca/pożyczkodawca narusza przepisy ustawy o kredycie konsumenckim, w tym m.in.: nie wypełnił obowiązków informacyjnych wobec swojego klienta lub obciążył go bezprawnymi kosztami w związku z zawartą umową.
Kredytem konsumenckim może być umowa pożyczki, umowa kredytu, umowa o kredyt odnawialny lub umowa sprzedaży, w których klient płaci cenę w oprocentowanych ratach.
Umową o kredyt konsumencki jest umowa o kredyt w wysokości nie większej niż 255 550 zł albo równowartość tej kwoty w walucie innej niż waluta polska.
Umową o kredyt konsumencki jest także umowa o kredyt niezabezpieczony hipoteką, który jest przeznaczony na remont domu albo lokalu mieszkalnego, również w wysokości większej niż wskazana powyżej.
Sankcja kredytu darmowego daje możliwość spłaty wyłącznie samego kapitału (kwoty udostępnionej w ramach umowy kredytu lub pożyczki) oraz prawo do żądania zwrotu zapłaconych rat odsetkowych czy prowizji.
Opinie Klientów
Jestem zadowolony z prowadzonych dla mnie spraw. Mecenas w pracy cechuje się rzetelnością, terminowością i zaangażowaniem. Byłem miło zaskoczony jego profesjonalizmem w tworzeniu w moim imieniu pism procesowych, apelacji i podejmowanych na sali sądowej decyzji. W rozmowach zawsze w kompletny sposób tłumaczył mi potencjalne niebezpieczeństwa w prowadzonych dla mnie sprawach. Pomogło mi to świadomie podejmować decyzje.
Michał K.
Bardzo polecam kancelarię prawną pana radcy Daniela Szczubełka. Pan Daniel jest profesjonalny, kompetentny, rzeczowy i zachowuje najwyższe standardy wykonywanego przez siebie zawodu. Wygrał dla mnie sprawy dotyczące odzyskania kwot z funduszy inwestycyjnych, które wydawały mi się nie do odzyskania. Bardzo sprawnie i rzetelnie zajął się kwestią sporną. Informował mnie na każdym etapie o postępach w sprawie i wyjaśniał wszystkie związane z nią zawiłości. Jestem mu wdzięczna za zaangażowanie i pracę, którą wykonał.
Katarzyna K.
Kradzież pieniędzy
z konta
Można powiedzieć, że w sytuacji kradzieży pieniędzy z konta klient banku jest podwójnie pokrzywdzony. Po pierwsze stracił pieniądze, a po drugie bank odmawia zwrotu środków i odrzuca reklamację. Tymczasem obowiązkiem banku jest zapewnić maksymalne bezpieczeństwo zgromadzonych na rachunku pieniędzy i zwrócić konsumentowi utraconą kwotę w terminie nie późniejszym, niż do końca dnia roboczego następującego po zgłoszeniu nieautoryzowanej transakcji.
Pomogę Ci odzyskać Twoje pieniądze, nawet gdy bank nie uznał reklamacji. Dokonam wszelkich formalności niezbędnych do zwrotu utraconych środków i poprowadzę sprawę na każdym etapie postępowania, angażując się we wszystkie aspekty prawno-finansowe związane z kradzieżą. Szybkie wdrożenie procedury i podjęcie odpowiednich kroków przy wykorzystaniu dostępnych instrumentów prawnych umożliwia korzystne rozwiązanie sprawy.
Rozwiązanie 1: Powiadomienie banku
Zgłoszenie kradzieży będzie skutkowało natychmiastową blokadą dostępu do konta. Możesz powiadomić bank osobiście, mailowo lub za pośrednictwem oficjalnej infolinii.
Rozwiązanie 2: Zawiadomienie Policji
Nieautoryzowana transakcja jest przestępstwem. Złożenie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa może ułatwić późniejsze dochodzenie roszczeń i odzyskanie skradzionych pieniędzy.
Rozwiązanie 3: Złożenie reklamacji
Kolejnym krokiem jest złożenie oficjalnej reklamacji w banku, który ustawowo jest zobowiązany dbać o bezpieczeństwo Twoich pieniędzy.
Rozwiązanie 4: Wniosek do Rzecznika Finansowego
Bank odmówił przyjęcia reklamacji lub ją odrzucił? Złóż wniosek o przeprowadzenie postępowania interwencyjnego przez Rzecznika Finansowego.
Rozwiązanie 5: Pozew do sądu
Pamiętaj, że żadne z zaproponowanych wyżej rozwiązań nie przerywa biegu przedawnienia dochodzonego roszczenia. Nie zwlekaj zatem ze złożeniem pozwu do sądu przeciwko bankowi.
Oszustwa internetowe
Powszechny dostęp do świata cyfrowego to ułatwienie, a jednocześnie ogromne niebezpieczeństwo. Zdaję sobie sprawę, jak dotkliwe mogą być skutki oszustwa internetowego. Specjalizuje się w udzielaniu pomocy osobom poszkodowanym, dlatego celnie rozpoznaję schematy oszustw, takich jak phishing, fałszywe aukcje online czy ataki malware, co umożliwia szybką reakcję na potencjalne zagrożenia.
Oferuję wsparcie prawne w walce z cyberprzestępczością. Wnikliwie przeanalizuję Twoją sytuację, identyfikując kluczowe elementy prawne, które pomogą w opracowaniu skutecznej strategii działania. Będę działać w Twoim imieniu, reprezentując przed organami ścigania i dostarczając dowodów niezbędnych do wszczęcia postępowania przeciwko sprawcom. Zapewniam pełen profesjonalizm i poufność na każdym etapie procesu prawno-odszkodowawczego.
Phishing
Technika, w której cyberprzestępcy oszukują osoby poszkodowane, przekierowując je do fałszywych stron i skłaniając do podawania swoich danych oraz danych do logowania. Aby wyglądać bardziej przekonująco, podszywają się pod znane firmy lub instytucje. Do kradzieży poufnych danych dochodzi najczęściej poprzez linki i załączniki e-mail, przekierowujące do formularza na stronie, do złudzenia przypominającej oficjalną stronę internetową, np. Twojego banku.
Zakupy przez Internet
Podszywanie się pod kupującego, a następnie wyłudzenie od sprzedającego danych karty płatniczej lub danych logowania do rachunku bankowego, pod pretekstem dostarczenia płatności za sprzedawanych produkt.
Vishing
Przestępcy udają pracowników banku lub innej instytucji zaufania publicznego i pozyskują wrażliwe dane, takie jak loginy, hasła czy kody PIN, w trakcie rozmowy telefonicznej.
Złośliwe oprogramowanie
Tzw. malware, może prowadzić do kradzieży informacji, uszkodzenia danych, przejęcia strony internetowej, szpiegowania działań w internecie, czy szyfrowania ważnych informacji biznesowych.
Najczęściej zadawane pytania
Ile trwa proces z bankiem?
W zależności od miasta, w którym zostanie złożony pozew, proces najczęściej może trwać od kilku miesięcy, do 2-3 lat.
Jak wygląda postępowanie przeciwko instytucji finansowej?
Pierwszym krokiem jest szczegółowa analiza Twojej umowy. Jeśli nie jesteś pewien, czy umowa kwalifikuje się do podjęcia działań, skontaktuj się ze mną i uzyskaj rzetelną pomoc prawną.
Co oznacza unieważnienie kredytu?
Unieważnienie umowy kredytowej oznacza, że od początku nie miała ona mocy wiążącej, a więc nigdy nie obowiązywała.
Jaki jest koszt usługi?
Wynagrodzenie za świadczone usługi ustalane jest indywidualnie z Klientem.
Czym jest transakcja nieautoryzowana?
Transakcja nieautoryzowana to transakcja, na którą nie wyraziłeś zgody poprzez samodzielne wprowadzenie danych uwierzytelniających.
Czy bank może odmówić zwrotu kwoty transakcji nieautoryzowanej?
Dostawca usług płatniczych nie może odmówić zwrotu kwoty transakcji w przypadku zgłoszenia przez Ciebie nieautoryzowanej transakcji płatniczej.